اخبار

مراسم بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها و همرزمانش

مراسم بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها و همرزمانش
مراسم بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با حضور مدیرعامل، مسئولان و کارکنان فولاد خوزستان برگزار شد.
این مراسم بعد از نماز ظهر و عصر ۱۶ دی‌ماه ۹۸ در مسجد رسول اکرم (ص) فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، حجت الاسلام بهاءالدینی در سخنان خود اظهار داشت: سردار سلیمانی محبوب قلب‌ها بود. افراد بسیاری برای بدست آوردن شهرت و محبوبیت، هزینه های بسیاری متحمل می‌شوند. 
وی با اشاره به علاقه سردار به اهل بیت (ع) گفت: سردار سلیمانی همواره به یاد اهل بیت (ع) بود. وی در کرمان بیت الزهرا (س) را تاسیس نموده و شخصا در آن مکان به خدمت می‌ پرداخت. سردار سلیمانی با ارادت به اهل بیت (ع) و اطاعت پذیری از مقام عظمای ولایت، محبوب قلب‌ها شد.  
وی با اشاره به آیه‌ شریفه‌ی ۶۹ سوره نسا خاطرنشان کرد: آن‌ها که از خدا و رسول او اطاعت می‌کنند اهل ایمان اند و همراهان واقعی پیامبر، ائمه و شهدا هستند. خداوند به آن‌ها نعمت داده است و آنان بهترین همراهان هستند.
وی در ادامه بیان داشت: خداوند به کسانی نعمت ولایت را داده است که سرسپرده نعمت ولایت باشند. اگر کسی این نعمت را داشته باشد، به عزت دنیا و آخرت می‌رسد که شهید سلیمانی و یارانش از این گروه انسان‌ها بودند.
مسئول ایثارگران فولاد خوزستان با تشکر از حضور پر شور کارکنان این شرکت در کنار مردم استان در مراسم تشییع شهدای جبهه مقاومت گفت: کارکنان فولاد خوزستان با شرکت در آیین بزرگ تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش و برپایی مراسم های بزرگداشت برای آن عزیزان، بار دیگر ارادت و پایبندی خود را به ولایت فقیه به تصویر کشیدند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، این مراسم با مداحی و مرثیه سرایی حاج رضا نبوی از مداحان اهل بیت (ع) و تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید همراه بود.




23
31
231
6
13
123
12
36

۱۷ دی ۱۳۹۸ ۲۰:۴۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۳۶۳
کد خبر : ۵۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید